Kolejna nominacja :)

Liebster Blog Award



Zostałam nominowana drugi raz,  bardzo mi miło nominowała mnie właścicielka  oto tego wspaniałego bloga :)http://agatagotuje.pl dziękuje bardzo .Pozwól ,że odpowiem tylko na pytania nie będę nominować kolejnych blogów :) .Przy okazji bardzo dziękuje za miłe słowa , bardzo się staram by w każdej przygotowanej  potrawie była cząstka mnie :), gdyż tylko gotowanie z pasja daje frajdę w kuchni . Nie lubię robić czegoś na siłę , wtedy nic mi nie wychodzi :)



Oto odpowiedzi na zadane mi pytania :)


1. Z którego przepisu na swoim blogu jesteś najbardziej dumny/dumna? Z tortu czekoladowo-wiśniowo-śmietankowego zwłaszcza z różyczek ,które robiłam po raz pierwszy :)
2. Co skłoniło Cię do prowadzenia kulinarnego bloga? Namowa rodziny i znajomych , bym dzieliła się pomysłami i przepisami z innymi :)
3. Skąd najczęściej czerpiesz inspirację? z książek, czasopism i internetu zwłaszcza zagranicznych stron :)
4. Twoje ulubione warzywo? cukinia
5. Twoja ulubiona przyprawa? zioła włoskie
6. Gdybyś mogła/mógł ugotować coś dla dowolnej znanej (współczesnej lub nie) osoby, kto by nią był? dla Jamiego Olivera
7. Twoje kulinarne marzenie to…wyjechać na warsztaty kulinarne do Włoch
8. Bez jakiego narzędzia (poza nożem) nie wyobrażasz sobie swojej kuchni? tarki
9. Którego ze znanych kucharzy poprosiłabyś/poprosiłbyś o przygotowanie dla Ciebie menu na uroczysty obiad? Jamiego Oliviera XD
10. Czy często jadasz poza domem?  bardzo często

11. Co jeszcze kochasz robić (poza gotowaniem)? kocham czytać i śpiewać XD

Podobne Przepisy

0 komentarze

Instagram