Krem advocatowy do ciast

Moja propozycja  pysznej masy idealna do przełożenia ciemnego biszkoptu, masa jest bardzo advocatowa ;D  i pyszna. Polecam użycie dobrego  jakościowo i nie najtańszego budyniu. Tańsze no cóż ja w masie czuję mąkę.




Składniki:


  • 0,5 l mleka
  • 2 budynie śmietankowe bez cukru
  • 3 łyżki cukru kryształu
  • 1 łyżka cukru pudru
  • 125 g masła
  • 200 ml advocatu

Opis wykonania:



Z mleka, budyniu i cukru kryształu gotujemy gęsty budyń, studzimy. Masło ucieramy z cukrem pudrem na puszystą masę, następnie dodajemy stopniowo zimny budyń i ucieramy. Na końcu dodajemy alkohol i wszystko dokładnie ucieramy. Przekładamy ciasto. (Ja do przełożenia ciasta z blaszki 39x 24 cm użyłam podwójnej porcji kremu.)






Komentarze

  1. W kuchni używam dobrych produktów. Nie zastępuję czmś...tam. Bo to potem wychodzi. Pysznie wygląda to ciasto. A krem? mniam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, uwielbiam wszystko co z adwokatem:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem zdecydowanie dla dorosłych - pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :), ja niestety Krystyno pokusiłam się pierwszy i ostatni raz bo wszyscy zachwalali budyń z B... i wiem na pewno nigdy więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)