Tort komunijny

Oto pierwszy tort który zrobiłam na komunię, tort wykonany z dwóch osobnych biszkoptów kakaowych, przełożonych kremem truskawkowym i śmietankowym. Lekki i smaczny :). Róże i kielich suszyłam 3 dni by nie popękały. Zrobienie kielicha jest proste kieliszek pokrywamy folią spożywczą. Masę plastyczną nanosimy na folię i po dokładnym dokształceniu do kieliszka równo przycinamy, by otrzymać ładną połówkę. Tak odstawiamy na min. 3 dni by masa wyschła. Następnie delikatnie ściągamy z folią i usuwamy folię :).






 

Podobne Przepisy

4 komentarze

  1. Oj zazdrostkę takich umiejętności :) Ja mam właśnie w niedziele komunię syna, tort niestety zamówiłam a Twój pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. KONKURS- Słodki prezent na Dzień Matki

    Zapraszam do udziału w konkursie kulinarnym!
    Konkurs będzie trwał od dziś (5 maj) do Dnia Matki czyli 26 maja!
    Wyniki zostaną ogłoszone do 31 maja

    http://tradycyjnakuchnia.blogspot.com/2014/05/konkurs-sodki-prezent-na-dzien-matki.html

    OdpowiedzUsuń

Instagram