Wątróbka drobiowa w sosie


Znalazłam ten przepis dosyć dawno temu na stronie Moje Gotowanie, wątróbka jest pyszna, a ten sos mmm.... Od tego momentu przyrządzam ją tylko z tego przepisu, gdyż według mnie jest najlepszy ;).




Składniki :
  • 0,5 kg wątróbki drobiowej
  • 1 cebula
  • 3 ząbki czosnku
  • 1 kopiata łyżka mąki
  • 3 łyżki śmietany 12- 18 %
  • sól
  • kilka ziarenek ziela angielskiego
  • 1-2 listki laurowe
  • kostka rosołowa
  • pieprz czarny
  • 1 łyżka maggi
  • suszony majeranek
Opis wykonania:

Wątróbkę płuczemy i odsączamy na sicie i kroimy na mniejsze kawałki. 
Cebule kroimy w kostkę, czosnek przepuszczamy przez praskę, wszystko szklimy na niewielkiej ilości oleju. Dodajemy wątróbkę, smażymy razem około 5 minut, podsypujemy połową mąki mieszając. Następnie dolewamy wody ponad wątróbkę :), dodajemy sól  pieprz, kostkę rosołową i maggi. Wszystko dusimy około 10 minut. Śmietanę rozrabiamy z resztą mąki i wlewamy do wątróbki, ewentualnie doprawiamy i dodajemy majeranek. Gdy wolimy gęstszy sos polecam dodanie łyżki skrobi kukurydzianej, nie zmienia smaku, a ładnie zagęszcza sos.


źródło : www. mojegotowanie.pl   ---- dodany przez Lenuta

Komentarze

  1. Znam ten smak:)pyszne!dziękuje ze, mi przypomnialas to danie z mojego dziecinstwa:)Pozdrawiam Aska
    http://asiawkuchni.blogspot.de/2014/05/lody-jogurtowe-rabarbarowo-imbirowe-i.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)