Sincronizadas z domowych tortilli

W oryginalnym przepisie na Sicronizadas występuje gotowana szynka, ale zastąpiłam ją filetem z indyka i dodałam warzywa:). Same pyszności oto cudowne pełne aromatu ciągnącego się sera, grillowanej piersi z indyka, groszku kukurydzy i ostrej papryczki + słodka salsa paprykowa - niebo w gębie :D. Oczywiście do tego przepisu wykorzystałam domowe tortille przepis klik, w wersji light for me :) tortilla bez sera z sałatą lodową.

Składniki: dla 4 osób

  • 8 tortilli 
  • 400 g sera żółtego startego
  • 300 g fileta z indyka przyprawionego i  usmażonego na patelni grillowej
  • ulubiona salsa
  • mieszanka meksykańska z puszki

Opis wykonania:


 Lekko natłuszczamy patelnię, kładziemy placek nakładamy 100 g startego sera rozkładamy równomiernie, następnie pokrojony filet z indyka i 2 łyżki mieszanki meksykańskiej. Druga tortillę smarujemy salsą i kładziemy posmarowaną stroną na tortille leżącą na patelni. 
Patelnie wstawiamy na średni ogień i smażymy, aż ser się roztopi i dół tortilli lekko zrumieni. Obracamy za pomocą talerza i smażymy z drugiej strony. Gotową kroimy w kliny i podajemy.

Możecie użyć dowolnego mięsa, ja akurat miała filet z indyka więc go wykorzystałam , może to być wieprzowina, wołowina kurczak szynka i dodatki na jakie macie ochotę. Wspaniała przekąska i zabawa dla gości, którą mogą sobie zrobić sami według własnych upodobań. Wystarczy przygotować wcześniej tortille i dodatki  potem to sama przyjemność dobierania dodatków i smażenia :).






Komentarze

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)