Slow cooker czyli wolnogar Crock-Pot

Otrzymałam ostatnio bardzo miły prezent od agencji Rumor PR, której klientem jest wyłączny dystrybutor w Polsce marki Crock-Pot. Urządzenie to zwane  jest slow cooker czyli wolnowar, posiadam szybkowary i z początku nie za bardzo widziało mi się gotowanie potrawy kilka godzin. Jednak po uważnej lekturze bardzo mnie zainteresowało, więc postanowiłam je wypróbować. Ideą urządzenia jest to iż przed wyjściem do pracy czy na kawę do koleżanki  możemy włożyć wszystkie składniki do garnka i po przyjściu mieć ciepły, pyszny i zdrowszy obiad - idealne rozwiązanie dla zabieganych ;) - czyli dla mnie.
Potrawy są przyrządzane w niższej temperaturze bo między 70 - 90 C i są bardziej aromatyczne, zachowują więcej walorów smakowych oraz wartości odżywczych.
Garnek składa się z podstawy grzewczej, wyjmowanego kamionkowego naczynia do gotowania, pokrywy szklanej oraz panelu sterowania różniącego się w zależności od modelu.
Oczywiście po jego otrzymaniu korciło mnie by go zaraz wykorzystać, tak więc przygotowałam w nim karczek w kapuście kiszonej. 
Oczywiście wszyscy się zachwycali, mięso rozpływało się w ustach, a kapusta była obłędna. Gotowałam na szybszym programie 4 godziny i najważniejsze nic się nie przypala, nie trzeba pilnować że coś się przychwyci czy wysuszy na wiór w piekarniku. jestem pod wrażeniem i żałuję że nie miałam go wcześniej. 
Od teraz to mój garnek nr. 1!
Możecie w nim gotować zupy, aromatyczne buliony, pyszne mięsa w sosie czy bigos oraz różne duszone owoce. Ma on bowiem naprawdę szeroki zakres możliwości gotowania. 
 Czy warto go kupić w 100% mogę go polecić zwłaszcza osobą, które chcą przygotowywać zdrowe i smaczne posiłki dla swojej rodziny. Firma proponuje aż  6 modeli o pojemności od 2,4 L do 6L.


 * wpis zawiera lokowanie produktu

Oficjalna strona Crock-Pot 

 http://www.crockpot.pl/

A oto jak przedstawia jego zalety oficjalny dystrybutor :(źródło tekstu zaczerpniętego)
http://www.crockpot.pl/content/47-czym-jest-slow-cooking



Dlaczego warto wybrać wolnowar Crock-Pot®?


Jako twórcy oryginalnego slow cookera Crock-Pot®, czyli urządzenia do wolnego gotowania, kultywujemy promowanie innowacji w żywieniu, wygody przyrządzania potraw i wydobywania smaku. Slow cookery/wolnowary Crock-Pot® jako pierwsze zostały wprowadzone na rynek w Stanach Zjednoczonych Ameryki na początku lat 70. Dziś slow cookery Crock-Pot® są uznawane za podstawowy sprzęt gospodarstwa domowego. Mimo tego nieustannie pracujemy nad rozwojem kategorii produktowej i idei slow cookingu. W ofercie Crock-Pot® znajduje się szeroka gama modeli, które można dopasować do potrzeb i posiadanego budżetu.

Zalety slow cookingu


  • Slow cooking jest zdrowy
Wolne gotowanie pozwala na zachowanie większej ilości substancji odżywczych znajdujących się w potrawie, niż tradycyjne gotowanie. Przygotowywane w wolnowarze potrawy są pożywne i zdrowe, gdyż temperatura ich gotowania czy duszenia nie przekracza 100°C.
  •  Slow cooking jest smaczny
Przyrządzanie potrawy w sosie własnym wydobywa z niej wszystkie naturalne aromaty. Nie musisz być wybitnym kucharzem, by przygotowywać w prosty sposób smaczne dania.
  •  Slow cooking jest wygodny
Idealne rozwiązanie dla osób zapracowanych i tych, którzy nie lubią spędzać czasu przy gotowaniu. Wystarczy wrzucić składniki do misy i włączyć Crock-Pot®. Posiłek przygotuje się sam.
  •  Slow cooking jest nowoczesny
Crock-Pot® pasuje do Twojego stylu życia a szeroki wybór modeli pozwoli na dopasowanie urządzenia do Twojej kuchni.
  •  Slow cooking jest uniwersalny
W wolnowarze przygotujesz nie tylko dania główne, ale także fantastyczne desery i fenomenalne przystawki.
  •    Slow cooking jest oszczędny
Crock-Pot® jest energooszczędny. Idea slow cookingu polega na podgrzaniu potrawy a następnie na utrzymaniu odpowiedniej temperatury. Co więcej, zamiast polędwicy wołowej możesz użyć tańszych kawałków mięsa a przygotowane danie i tak będzie miało wspaniały smak i aromat.





Komentarze

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)