Shake bananowo - kokosowy

Pyszny i gęsty oraz sycący, bogaty w witaminy. W sam raz dla osób lubiących mleczko kokosowe. Wypiłam połowę i miałam dość, resztę dopiła córcia, której bardzo smakował. Dosłodziłam go pysznym nektarem kokosowym firmy Cocofina.
* wpis zawiera lokowanie produktu




Składniki:


  • 400 ml mleczka kokosowego pełnotłustego Cocofina
  • 2 zmrożone banany
  • 1-2 łyżki nektaru kokosowego Cocofina
  • połowa soku z limonki
  • płatki kokosowe Cocofina

Opis wykonania:


Dokładnie mieszamy mleczko kokosowe, wlewamy je do blendera, zmrożonego banana obieramy ze skórki, kroimy w plasterki i dodajemy do blendera. Następnie wlewamy nektar i niewielką ilość soku z limonki. Wszystko miksujemy, aż shake będzie gładki.
Przelewamy do szklanki i dekorujemy niewielką ilością nektaru i płatków kokosowych.

Źródło: Kuchnia kokosowa




Komentarze

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)