Muffinki pomarańczowo imbirowe z ricottą

Kolejny pomysł w serii "Wypiekanie na śniadanie" tym razem w ten weekend pieczemy muffinki pomarańczowo imbirowe z ricottą. Ja upiekłam wcześniej bo mam kinder party, wiec jeżeli macie ochotę dołączcie w ten weekend do wspólnego wypieku. Muffinki wyszły pyszne i aromatyczne i bardzo wilgotne, polecam :).KLIK



Składniki:


  • 1 i 1/3 szklanki mąki
  • 1/2 szklanki cukru
  • 125 g ricotty
  • sok z połowy pomarańczy
  • skórka z całej pomarańczy
  • 1, 5 łyżeczki mielonego imbiru
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/4 szklanki oleju
  • 1 jajko
  • płatki migdałowe

Opis wykonania:



Suche składniki wraz ze skórką mieszamy w jednej misce, mokre z ricottą w drugiej. Wlewamy masę jajeczną do suchych składników i szybko, ale i dokładnie mieszamy widelcem. 
Ciastem napełniamy papilotki do 3/4 wysokości, posypujemy płatkami migdałowymi- u mnie brak. Pieczemy około 30 minut w 180 C.


Wraz z ze mną piekły :


Komentarze

  1. Zgadzam się, muffinki wyszły pyszne i puszyste :) Piękna i klimatyczna deska jest na Twoich zdjęciach :) Dzięki za wspólne wypiekanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda, że są wyjątkowo mięciutkie i aromatyczne? Miło mi było wypiekać wspólnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muffinki są przecudne, Justynko myślę że spotkamy się znowu i żadne złe słowa tego nie zmienią. Miło mi się z Tobą piecze i smaży i całą resztę.Do następnego Wypiekania na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentują się te muffinki z tymi papilotami :) Dziękuję za wspólne pieczenie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne babeczki!
    Dzięki za wspólne pieczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne muffinki i cudowna deseczka) Dziekuje za wspolne wypiekanie)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wspólne wypiekanie. Do następnego razu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutyna musisz listę uzupełnić. Dziękuję ze wspólne pieczenie 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i muffinki, aż znów nabrałam na nie ochoty, dziękuję za wspólne wypiekanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)