Kotlet "Weselny przysmak"

Po długiej nieobecności znowu wracam. Tym razem z kotletem, który kiedyś jadłam na weselu. Jakoś mnie natchnęło i postanowiłam go zrobić. W końcu, ile można jeść szybkie obiady..


Składniki:

  • 2 podwójne filety z kurczaka średnie
  • boczek wędzony, kilka plasterków, pokrojonych w kostkę, po 2 na patyczek
  • ogórki konserwowe, 3 sztuki (miałam mniejsze i pokroiłam w grubsze plasterki)
  • cebulka perłowa marynowana
  • papryka czerwona marynowana, 2 kawałki, pokrojone w kostkę
  • szynka gotowana (u mnie swojska) pokrojona w kostkę, po 2-3  kawałki na patyczek
  • ananas, 2 plastry, pokrojone na grubsze kawałki
  • sól,
  • pieprz
  • curry
  • jajko
  • mąka
  • bułka tarta

Opis wykonania :


Fileta myjemy, rozkrawamy i rozbijamy, solimy z każdej strony, oprószamy curry i pieprzem.
Warzywa, boczek i szynkę nadziewamy na przemian na patyczek do szaszłyków, pozostawiamy z każdego końca po 2 cm. Tak przygotowane szaszłyki owijamy filetem, panierujemy w mące, jajku i bułce tartej. Smażymy na złoty kolor.
Przed podaniem wyciągamy patyczek i przekrawamy kotlet wzdłuż. Podajemy z ulubiona surówką i dodatkami :). 



Komentarze

  1. Skusiłabym się na taki kotlecik. Świetnie się prezentuje i pewnie tak samo smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, wygląda super smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne kotleciki :-) z chęcią bym takie zjadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo apetycznie to wygląda))

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam, są pyszne- nawet chyba taką nazwę sama im nadałam;),

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na kotlet, to coś takiego co ja nazywam "na niedzielny obiad".

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeej... jaki fantastyczny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł. Muszę poczęstwać moją rodzinkę. Ucieszy się.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. I już mam przepis na weekendowy obiad - dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)