Czekolada 70% w różnych smakach od Terravity

Otrzymałam ostatnio wspaniałą paczuszkę, małą ale pełną pyszności w 6 różnych smakach w sumie, aż 18 tabliczek pysznej czekolady. Wszystko dzięki zespołowi BLOGmedia i Terravicie - dziękuje :).
Lubię czekoladę dlatego z miłą chęcią zasiadłam do degustacji. 
Pierwszą tabliczką którą spróbowałam była   ta z nadzieniem cytrynowym - wspaniała idealne połączenie gorzkiej czekolady i słodko orzeźwiającego smaku cytryny.
Kolejna była z nadzieniem miętowym - i to moje dwa ulubione smaki !
Potem przyszedł czas na degustacje przez mojego męża i córkę bardzo im smakowały. 
Potem przyszedł czas na chwilę z aparatem i ową czekoladą efekty poniżej ;).




Z nadzieniem cyrtynowym 
 



 Z nadzieniem miętowym


 Z Crunch i owocami




Ze skórką pomarańczową




Z nadzieniem wiśniowym




Tradycyjna gorzka 70 %




Spróbujcie na pewno i wy znajdziecie swój ulubiony smak :).

Komentarze

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)