Kotlety serowe

To moje ulubione danie,które zawsze zamawiam gdy jestem w Czechach, być tam i nie zjeść to grzech. Uwielbiam je z dodatkiem sosu tatarskiego i tyle mi tylko wystarcza pyszny ciągnący się ser w chrupkiej panierce mmm... nie myślmy o kaloriach :)
Przepis dodaje jako kolejny do zabawy Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej w Mońkach Mońki "Pokonaj szefa Kuchni"





Składniki:


na 2 osoby

  • 150 g żółtego sera u mnie Gouda Mońki 1,5 cm plaster
  • 2 jajka
  • mąka pszenna
  • bułka tarta
  • 1/4 szklanki mleka
  • sól
  • pieprz
  • sos tatarski

Opis wykonania:


Ser najlepiej prostokątny kroimy na ukos by powstały dwa trójkąty.
Z jajek, mleka i niewielkiej ilości mąki oraz szczypty soli sporządzamy gęste lejące się ciasto naleśnikowe.
Ser panierujemy 2 - 3 krotnie dociskając do ciasta dobrze bułkę tartą, formujemy ładnie.
Rozgrzewamy olej i smażymy na rumiano, podajemy od razu z ulubionymi dodatkami i sosami.

Komentarze

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)