Gofry teściowej

Przepis na te gofry dostałam od teściowej :) i jak na razie jest jednym z lepszych jakie używam, gofry są jak z najlepszej kawiarni chrupkie na zewnątrz i nie gumowate w środku. Najważniejsze by studzić je na kratce, wówczas nie robią się miękkie.



Składniki :

  • 5 jaj 
  • 1/2 szklanki cukru kryształu 
  • 1/2 kg maki tortowej 
  • 1 margaryna roztopiona i ostudzona 
  • 2 szklanki mleka 
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 


Opis wykonania :


1. Żółtka ucieramy z cukrem dodajemy mleko, następnie mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia.

2. Dolewamy roztopioną margarynę dobrze wyrabiamy. Dodajemy ubitą pianę i delikatnie łączymy.

3. Pieczemy na dobrze rozgrzanej i wysmarowanej olejem gofrownicy po 2 łyżki, gdyż ciasto mocno rośnie.

Gotowe :)







Komentarze

  1. Gofry to najlepszy deser na świecie. Już w dzieciństwie moja mama piekła mi je w swoim dezalu. Teraz mi oddała sprzęt i sama je robię. Ta gofrownica ma już sporo lat ale nadal wszytko w niej działa. Mój przepis gofry jest troszkę inny, ale dla odmiany wypróbuje twojego (czy tam Twojej teściowej).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)