Szybki placek z kakao

Bardzo fajny placek, zwłaszcza gdy maja wpaść  goście, a nie macie zamiaru kombinować i podawać gotowców ze sklep.




Składniki :

  • 8 jajek  
  • 1 i 1/2 szklanki cukru  
  • 2 szklanki maki tortowej 
  • 1 szklanka oleju 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • 2 łyżki kakao

Opis wykonania :

 Ubijamy białka i pod koniec ubijania dodajemy cukier.  Następnie dodajemy żółtka, olej i wymieszana z proszkiem mąkę, dokładnie ucieramy.
 Połowę ciasta wylewamy na uprzednio przygotowana blaszkę u mnie 24/36 cm.
 Do pozostałej połowy dodajemy kakao i wykładamy łyżką porcje na jasnym cieście.
 Pieczemy ok. 40 minut w 180 C, po upieczeniu posypujemy cukrem pudrem.

Do pieczenia ciasta z połowy porcji należy użyć do pieczenia mniejszej foremki 20/25 cm.



Komentarze

  1. Witam
    Cos pomyliło się autorce!!! Nigdy tego ciasta chyba nie piekła. Proporcja jest za duza na blaszkę o połowę mniejsza ! Zmarnowałam tylko składniki. NIE POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mi się nie pomyliło przykro mi ,że ci nie wyszło ,ale oczernianie mnie ,ze go nie robiłam jest nie na miejscu mi wyszedł co widać na zdjęciu .Jeżeli mi coś nie wychodzi nie zwalam na autora przepisu tylko szukam co zrobiłam nie tak . Z 6 jajek to piekę wysoki biszkopt na największej blaszce ,więc chyba ty coś sknociłaś i mnie obwiniasz o swój niefart!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poza tym pisze jasno , że na ta proporcje użyłam blaszki 24x36 a z połowy porcji czyli 4 JAJEK należy użyć 20x25 .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam uważam ze placuszek ciekawie wygląda i zabieram się za pieczenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, przepis świetny wyszedł przepyszny ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy zamiast kakao można dodać jablka ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, oczywiście jednak należy pamietać by te 2 łyżki kakao zastąpić 2 łyżkami dodatkowo mąki. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Witam placek sie udał jest super przepis przekroilam go na pół i dalam dżem i polalam go polewa czekoladowa na wierzchu przepis sie udaje i jest na normalna blaszke 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe ciacho. Dziękuję za przepis ❤️ przed chwilą zrobiłam i właśnie się zajadamy. Pozdrawiam autorkę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za ten przepis robię po raz kolejny dużo większą ilość jest tak pyszne że znika bardzo szybko 😉 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)