Wielka księga kucharska - recenzja

Książka "Wielka księga kucharska" Williamsa Sonoma
Za recenzję tej książki biorę się od ponad roku, jednak mogę ją polecić z czystym sumieniem, gdyż sama ją kupiłam i sprawdziłam wiele przepisów. Uwielbiam ją i często zaglądam do niej po inspiracje, posiadam dość bogatą  biblioteczkę z różnymi książkami kucharskimi. Jednak ta bije je wszystkie o głowę i uważam, że zadowoli najbardziej wymagających.
 Autor książki kładzie nacisk na podstawowe zasady gotowania, by każdy mógł nauczyć się przygotowania  tak podstawowego dania jak jajka w koszulce. Zawiodę tych z was, którzy kupują książki pod wpływem  znajdujących się w nich zdjęć. Ponieważ książka nie zawiera ich wcale, natomiast jest w niej mnóstwo wspaniałych i zawsze udających się przepisów. Ani razu nie zdarzyło mi się by coś z niej nie wyszło. 
Jest źródłem naprawdę wielu wspaniałych i podstawowych przepisów. 
W książce znajdują się 23 rozdziały od podstaw gotowania po wszelakie słodkości.
Książka jest idealnym prezentem dla świeżo upieczonej pani domu, bądź osób takich jak ja kochających gotować. 
W tej jednej książce znajdziecie przepis na  wszelakie wywary podstawowe, masło klarowane, pieczona paprykę w oliwie, cytryny konserwowe, różnego rodzaju dressingi i sałatki, pyszne chłodniki czy pożywne zupy i gulasze.
Nauczycie się podstawowego ciasta na makaron czy jak przyrządzić pyszne tortellini z różnymi farszami. Jest w niej dział poświęcony burgerom, pizzy, owocom morza, kurczaka, mięsa wieprzowego, wołowego, cielęcego. Jak również pyszne ciasteczka, ciasta, tarty, desery oraz wspaniałe sosy, salsy i dodatki.
Książka ma aż 630 stron przepisów porad i ułatwień oraz różnorodnych smaków i kuchni.
Książka teraz na ich stronie jest w promocyjnej cenie 32,45 zł  więc jeżeli poszukujecie dobrego prezentu to polecam bo regularna cena wynosi 59 zł.
Wydawcą tej książki jest wydawnictwo Publikat.pl link do książki w promocji



Komentarze

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)