Miodowe kudłacze

Pyszne miodowe ciasto pokryte kakaową polewą i obtoczone w kokosie, jednym słowem pychota :). Słodycz ciasta łagodzi kakaowa polewa, wiec można się nimi zajadać kawałek po kawałku i nie ma się dosyć. Przepis od Gosi :)



Składniki : na blachę 24x39 cm

  •  24 dag cukru kryształu
  • 8 dag margaryny
  • 2 czubate łyżki miodu
  • 75 ml jajek ( ja miałam małe ale 2 L)
  • 150 ml mleka
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 38 dag mąki pszennej

 Polewa

  • 16 dag margaryny
  • 100 ml mleka
  • 10 dag cukru
  • 2 łyżki kakao 
  • kokos (zużyłam 2 paczki po 200 g)

Opis wykonania:

Z podanych składników ucieramy ciasto, wykładamy na wyłożoną papierem blaszkę,dokładnie wyrównujemy. Pieczemy w 180 C około 20 minut ( do suchego patyczka). Studzimy kroimy na prostokąty. Przygotowujemy polewę, gotujemy  do całkowitego rozpuszczenia się cukru i margaryny (oprócz kokosu ). Lekko studzimy, ciasto maczamy z każdej strony i obtaczamy w kokosie, odstawiamy do zastygnięcia.



Komentarze

  1. Pamiętam podobne ciastka z dzieciństwa, u mnie nazywały się kokosanki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)