Łazanki z dwoma rodzajami kapusty

Uwielbiam łazanki, często robiła je moja mama, a że jakoś naszła mnie ochota postanowiłam je zrobić.Uwielbiam łazanki z mieszaną słodką i kwaśną kapustą są dla mnie bardziej wyraziste w smaku.






Składniki:


  • 40 dag makaronu łazanki
  • pół małej główki kapusty białej
  • 30 dag kapusty kiszonej
  • 25 dag wędzonego boczku
  • 2 cebule
  • sól
  • pieprz
  • olej
  • natka pietruszki

Opis wykonania:


Kapustę oczyszczamy z zewnętrznych liści, płuczemy i drobno szatkujemy. Kapustę wrzucamy na osolony wrzątek i gotujemy aż będzie lekko miękka, odcedzamy.
Kapustę kiszoną odciskamy i kroimy drobno gotujemy do miękkości, odcedzamy.
Cebulę drobno kroimy w kostkę, boczek również. Boczek przesmażamy na patelni i dodajemy cebulę, smażymy chwilkę i odstawiamy.
Makaron gotujemy  w posolonej wodzie
 al dente, odcedzamy.
Wszystko razem mieszamy doprawiamy i wkładamy do garnka do zapiekania. Całość pieczemy w piekarniku około 30 minut w 
180 C.
Gotowe łazanki posypujemy natką pietruszki.

Komentarze

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)