Brioszka z bananem i orzechami laskowymi z automatu

Kolejny przepis na pyszną brioszkę, jak zdążyliście zauważyć przepisów na nie jest dosyć sporo. Ja po prostu bardzo je lubię, nie ma jak wrzucić kilka składników do maszyny i za 3 godziny, gdzie w międzyczasie mogę zrobić milion innych rzeczy - mam gotowy pyszny wypiek. Ta jest obłędna z dodatkiem banana, jego aromat czuć od razu po ukrojeniu, a jakie to dobre z kremem czekoladowym :D. Oczywiście do ich wypiekania nie trzeba mieć koniecznie automat, wystarczy ręcznie dobrze wyrobić ciasto dodając na samym końcu dodatki, a następnie przenieść ciasto do blaszki i odstawić do wyrośnięcia, po czym upiec w piekarniku w 190 C około 45 minut.






Składniki: na 700g


  • 500 g mąki pszennej
  • 2 jajka
  • 100 g margaryny lub masła
  • 150 ml mleka
  • 60 g cukru
  • opakowanie drożdży suchych 7g
  • 1,5 łyżeczki soli
  • 2 banany pokrojone w plasterki
  • 60 g orzechów laskowych

Opis wykonania:


Do formy wlewamy rozpuszczoną margarynę, mleko, roztrzepane jajka. Następnie wsypujemy cukier i sól oraz na samym końcu mąkę i drożdże.Wybieramy program -  ja ustawiłam na wypiek chleba bez soli około 2:30h. Wybieramy najniższą wagę pieczywa i najniższy poziom zrumienienia skórki.
Po sygnale dźwiękowym wrzucamy dodatki. Po upieczeniu studzimy na kratce.



Komentarze

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)