Sałatka z selerem konserwowym, ananasem i szynką

Od czasu do czasu nachodzi mnie by zjeść jakąś sałatkę, a że jarzynowa mi już wyszła bokiem postanowiłam zrobić tą. Jest pyszna, prosta i szybka w przygotowaniu. Przepis dostałam od mojej cioci, która robi ją już odkąd tylko sięgam pamięcią. Spróbujcie posmakuje i wam.





Składniki:


  • 4 średnie cebule
  • 3-4 łyżki majonezu
  • puszka ananasa
  • puszka kukurydzy
  • seler konserwowy nitki
  • 20 dag szynki konserwowej w kawałku

Opis wykonania:


Cebulę obieramy i kroimy w drobną kosteczkę, przelewamy wrzątkiem na sitku i odstawimy by dobrze obciekła. Ananas oraz szynkę kroimy w kostkę, wsypujemy do miski, dodajemy odcedzoną kukurydzę i seler. Wsypujemy cebulę, dodajemy majonez, mieszamy i gotowe. 


Komentarze

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)