Surówka Colesław

Jej przyrządzenie w domu jest proste i szybkie, surówką sklepowym z długa listą E.... mówimy nie ! Spróbujcie zasmakuje wam sekret tkwi w tarce do jarzyn im mniejszy słupek tym lepiej ja do tego używam takiej oto tareczki ( pod przepisem), ręczna dużo miejsca nie zajmuje - mojego robota coś trafiło i nie idzie! Tak poza tym od początku roku wszystkie sprzęty mi szwankują, najpierw samochód i wymiana silnika koszt dobre wczasy dla rodziny all inclusive, pralka programator szlag trafił, robot też odmówił współpracy, mikser -  zmieniłam firmę i jestem bardzo zadowolona. Na domiar złego aparat moje drugie dziecko coś szwankuje, a że u nas brak dobrego serwisu muszę jechać z nim do Krakowa :(, miałam jechać dziś ale jak zobaczyłam na powrót zimową aurę to już mi się nie chce i zostaje w domu!
Wracając do sałatki :D  jest pyszna, zdrowa i chętnie ją robię do obiadu :)



Składniki:

  • mała ćwiartka kapusty białej
  • średnia marchewka
  • jabłko
  • mniejsza cebula
  • połowa pęczka koperku
  • sok z połowy cytryny
  • 3 - 4 łyżki majonezu w wersji light wymieszajmy pół na pół z jogurtem
  • sól
  • cukier

Opis wykonania:


Oczyszczone i umyte warzywa( prócz cebuli) trzemy na jednej wielkości tarce - moim zdaniem składniki lepiej się łączą ;), Starte warzywa skrapiamy sokiem z cytryny i odstawiamy na 15 minut. Następnie dodajemy drobno posiekaną cebulę oraz koperek. dodajemy majonez , mieszamy i dopiero przyprawiamy jeszcze ewentualnie solą i cukrem do smaku.


Tarka :) znajdziecie ją TUTAJ polecam nie psuje się, nie zużywa prądu i zajmuje mało miejsca :D





Komentarze

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)