Chrzan z dodatkiem jajka

Przepis dostałam od teściowej, ta zaś z kolei od koleżanki z pracy Pani Joli. Przepis należy do jej mamy i jest wspaniałym dodatkiem do mięs i wędlin, wypróbujcie pycha :).




Składniki :

  • mały słoiczek chrzanu ( najlepszy Społem lub ten z Biedronki - to ma być chrzan nie krem chrzanowy ;)
  • 3 -4 jajka
  • 2 łyżki majonezu
  • szczypta soli 
  • szczypta cukru

Opis wykonania :

 

1. Chrzan wykładamy na gęste sito i pozostawiamy by odciekła woda,  jajka gotujemy na twardo, studzimy i obieramy.

2. Jajka trzemy na drobnej tarce, dodajemy obcieknięty chrzan, sól i cukier oraz majonez mieszamy, przekładamy do słoiczka i przechowujemy w lodówce.

Ja na słoiczek dodałam 6 jajek bo był dla mnie zbyt mocny ;).





Podobne Przepisy

4 komentarze

  1. Fajne, lubię takie przepisy "od Pani Joli" :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz się spotykam z takim chrzanem. ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, ciekawy pomysł. Ale skoro sprawdzony, to pewnie można w ciemno zrobić taki chrzan :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram