Mandarynkowo - pomarańczowa rozpusta

Skusiło mnie to ciasto pewnie dlatego, że przypomina mi lato. Pyszne, aromatyczne ciasto z wilgotnym biszkoptem, który jeszcze przecięłam i wzbogaciłam dżemem pomarańczowym ze skórką pomarańczową, co nadało lekko goryczkowego posmaku, ale dodało jeszcze więcej cudownego pomarańczowego aromatu. Ach, to wspomnienie lata.





Składniki :

Biszkopt : 

  • 1 szklanka mąki pszennej 
  • 1 szklanka cukru
  • 6 jajek
  • 2 opakowania kisielu o smaku pomarańczowym
  • 1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Masa mandarynkowa :

  • 2 puszki mandarynek
  • 2 opakowania kisielu o smaku pomarańczy
  • 2 opakowania galaretki pomarańczowej

Masa śmietankowa :

  • 3 szklanki mleka
  • 3 opakowania bitej śmietany w proszku
  • 2 opakowania galaretki cytrynowej

Dodatki :

  • 2 opakowania ciastek "Delicje"



Opis przygotowania :

czas przygotowania:


































       

Komentarze

Prześlij komentarz

W TEJ WITRYNIE SĄ WYKORZYSTYWANE PLIKI COOKIE, KTÓRYCH GOOGLE UŻYWA DO ŚWIADCZENIA SWOICH USŁUG I ANALIZOWANIA RUCHU. TWÓJ ADRES IP I NAZWA KLIENTA UŻYTKOWNIKA ORAZ DANE DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA SĄ UDOSTĘPNIANE GOOGLE, BY ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ JAKOŚĆ USŁUG, GENEROWAĆ STATYSTYKI UŻYTKOWANIA ORAZ WYKRYWAĆ NADUŻYCIA I NA NIE REAGOWAĆ.
Więcej o Polityce prywatności przeczytasz Tu
http://gotowanieipieczenieiloveit.blogspot.com/p/polityka-prywatnosci.html

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)