Rolowany falafel z pesto rosso

To drugi przepis na falafel i równie smaczny, zwłaszcza dla smakoszy pesto w tym przepisie użyłam czerwonego, ale w sumie można nadziać go czym chcecie.





Składniki :

na 100 g  B 11,0 g , T 12,9 g , W 34,9 g , Bł 8,6 g , kcal  291 

na 6 sztuk

  • dowolna pasta pesto ja użyłam rosso



Opis wykonania :


1. Przygotowana masę z ciecierzycy dzielimy na 6 części,  układamy na kawałku foli spożywczej i formujemy prostokąt.
2. Nakładamy nadzienie  w tym przypadku  pesto rosso i zwijamy pomagając sobie folią, formujemy rulonik.

3. Smażymy na mocno rozgrzanym oleju na złoty kolor możemy włożyć i podpiec jeszcze w piekarniku ok. 8 minut w 200 C.




Komentarze

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)