Sałatka Brokułowa


No cóż za bardzo nie przepadałam za brokułami, dopóki nie odkryłam tego przepisu teraz brokuły Mi nie straszne.


Składniki:

  •  500 g brokułów
  •  6-7 szt.rzodkiewki 
  •  2-3 jajka na twardo
  •  pół pęczka szczypiorku 
  • 2-3 łyżki majonezu
  • 2-3 łyżki jogurtu naturalnego,
  •  sól i pieprz, 

Opis przygotowania:

1. Różyczki brokułów wrzucić na osolony wrzątek i gotować max. 8 min. ja na ogół lubię twardsze więc gotuje 5 min. Odcedzić i ostudzić.

2. Rzodkiewkę pokroić w plasterki jajka w grubszą kostkę, dodać posiekany szczypiorek i tu ilość zależy od upodobania. Majonez wymieszać z jogurtem dodać do sałatki i doprawić do smaku.

3. Jeżeli chcemy nie musimy dodawać jogurtu bądź dodać więcej majonezu ja na ogół robię lżejszą wersję i dodaje tylko łyżkę majonezu.



Jest smaczna jako dodatek do obiadu lub sama.



Smacznego


Podobne Przepisy

0 komentarze

Instagram