Sałatka Brokułowa


No cóż... Za bardzo nie przepadałam za brokułami, dopóki nie odkryłam tego przepisu. Teraz brokuły mi nie straszne :D


Składniki:

  •  500 g brokułów
  •  6-7 rzodkiewek 
  •  2-3 jajka na twardo
  •  pół pęczka szczypiorku 
  • 2-3 łyżki majonezu
  • 2-3 łyżki jogurtu naturalnego
  •  sól i pieprz

Opis przygotowania:

1. Różyczki brokułów wrzucić na osolony wrzątek i gotować nie dłużej niż 8 minut. Ja na ogół lubię twardsze, więc gotuje 5 minut. Odcedzić i ostudzić.

2. Rzodkiewkę pokroić w plasterki, jajka w grubszą kostkę, dodać posiekany szczypiorek. Majonez wymieszać z jogurtem, dodać do sałatki i doprawić do smaku.

3. Jeżeli nie chcemy, nie musimy dodawać jogurtu lub możemy dodać więcej majonezu. Ja na ogół robię lżejszą wersję i dodaje tylko łyżkę majonezu.


Jest smaczna jako dodatek do obiadu lub sama.

Smacznego


Komentarze

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)